sobota 3. října 2015

První příspěvek aneb jednou vám začne chybět psaní

Vítejte!

Možná mě už znáte. Jmenuji se Tereza a dříve jsem psala blog Fashion diary by Tereza. Po dvou a půl letech ale přišel zlom, kdy jsem zjistila, že recenzování kosmetiky ani focení outfitů mě už nenaplňuje a tak jsem přestala. Blog stále naleznete, jen už na něm nejsou nové články. Nechávám si ho, neboť je to pro mě vzpomínka a je mi líto mazat práci, která zabrala spoustu času, i přesto, že se některým mým "výplodům" musím opravdu smát. :-)

Vlastně úplně nevím, o čem všem bude tento nový blog. Jen vím, že mi psaní neuvěřitelně chybí. A že, i přesto, že asi nakonec nechci studovat žurnalistiku, jako jsem před několika lety chtěla, tak musím psát.
Diary je deník. Ten může být o jídle, cestování, každodenních problémech, ale někdy třeba i o té kosmetice či módě. Jen už nechci psát jen o tom, co se krásy týče. Neboť to, jak vypadáme je až na druhém místě. Došla jsem k tomu až po skoro 3 letech psaní o zkrášlování. Ale došla jsem k tomu. Neříkám, že se o sebe nemáme starat. Ale nemělo by to být na prvním místě. Neboť to, co je uvnitř je mnohem důležitější než to, jaký make-up na sobě máme. :-)

Doufám, že si tento "deník" najde své čtenáře, že se třeba, i vy staří "fešndiajáři" vrátíte a budete vracet. :-)

Vaše Tereza♥

2 komentáře:

  1. jooo konečně jsi zpátky, Teri :) tvůj blog jsem měla moc ráda, tak se těším na nový články :3

    OdpovědětVymazat