pátek 9. října 2015

Rychlá a zdravá večeře - FAZOLOVÝ SALÁT - recept

Přemýšlíte, co si dát k večeři, aby to bylo rychlé, zdravé a chutné? 
Mám pro vás recept na můj oblíbený fazolový salát, který je strašně dobrý a rychlý. 

Budeme potřebovat:
2 hrsti fazolí
3 rajčata
půl okurky
3 vajíčka
jarní cibulku
červenou papriku
balkánský sýr
rukolu
olivový olej

Jak na to?
Fazole namočíme na noc do vody a poté je uvaříme. 
Dáme si vařit vajíčka. Já je vařím 7 minut, aby měly žloutky hezky žluté a ne převařené, ale zase aby to nebyly vajíčka naměkko. :-) Zatím si umyjeme všechnu zeleninu, nakrájíme, dáme k fazolím, přidáme balkánský, či jiný, sýr, zakápneme olivovým olejem, promícháme a na závěr přidáme vajíčka. Je to easy, ale přitom strašně moc dobré! :-)


Photos by David♥
Jaká je vaše oblíbená večeře?

Hezký víkend!
Tereza♥

3 komentáře:

  1. Mňam.. Vypadá moc dobře! Fazolový salát jsem ještě nejedla :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Presne toto mám aj ja rada :) tento šalát by som jedla hoci aj každý deň :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada skvele! Po Vanocich potrebuju trochu detoxu, tak abych se do nej vrhla :)

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat